Electronic

Chloe Martini – About Me

chloe

Chloe Martini(Anna Żmijewska) is a 20-years old Polish beatmaker and electronic music producer, currently based in Warsaw. Her interest in music had its beginnings during her teenage years, when she made her first steps in creating music by composing instrumental film scores, inspired by Ruyichi Sakamoto. Soon after she had started showing interest in electronic music which she is currently recording, often collaborating with other underground artists. Her main inspirations are Bonobo, Jamiroquai and James Blake.Her latest track is stuffed with a good groovy R&B, on repeat right now..

Chloe Martini will be screened live at the Festival Opener July 4 – Beat Stage

973694_586658708041473_643554149_n

Chloe Martini – wywiad

Balliadera : Czy możesz coś opowiedzieć o sobie ,tym którzy Cię jeszcze nie znają ?

Chloe Martini : Nazywam się Ania  i tworzę muzykę pod pseudonimem Chloe Martini. Ciężko mi cokolwiek o sobie powiedzieć, myślę, że moja muzyka powie wszystko co trzeba. Znajdziecie ją na moim soundcloudzie http://www.soundcloud.com/chloe-martini

Balliadera : Skąd się wziął twoj pseudonim Chloe Martini, uwielbiasz markę Chloe i pijasz tylko Martini, tak ? ;)

Chloe Martini : Zawsze chciałam mieć jakieś alter ago jako artystka, nowe imię i nazwisko. Siedziałam sobie któregoś dnia w pokoju i na biurku stały moje perfumy Chloé i butelka po Martini Asti, połączyłam te dwie nazwy i tak powstała Chloe Martini.

Balliadera : Kiedy postanowiłaś , że zaczniesz tworzyć muzykę (tutaj się nasuwa pytanie kim chciałaś zostać w dzieciństwie)?

Chloe Martini : Kiedy byłam mała rodzice kupili mi keyboard, potrafiłam całe dnie spędzać przy nim, aczkolwiek wtedy jeszcze nie marzyłam o tworzeniu własnej muzyki. Dopiero gdy usłyszałam w gimnazjum kompozycje Ryuichi Sakamoto wiedziałam od razu, że komponowanie muzyki filmowej to coś dla mnie. Potem z czasem zaczęłam łączyć różne style które kocham najbardziej, czyli r&b, soul, funk, electro, beats, uk bass, oraz wcześniej wspomnianą muzykę orkiestralną.

Balliadera : Jakbyś sklasyfikowała swoje utwory ?

Chloe Martini  : Jako eksperymentalne

Balliadera : Dlaczego taki gatunek muzyki a nie np.disco polo ?     lol

Chloe Martini : Takiego pytania chyba nigdy już nie dostanę :p Myślę, że nikt nie robi muzyki w konkretnym stylu z założenia, tylko robi to co czuje. A przynajmniej tak powinno to wyglądać, tak jest w moim przypadku.

Balliadera : Jacy artyści Cię inspirują obecnie i z kim chciałabyś współpracować?

Chloe Martini : Naprawdę mam wiele inspiracji. Ze świata muzyki znanej szerszemu gronu jest to Jamiroquai, ogólnie uwielbiam funk lat 80tych i 90tych, Bonobo, James Blake, Toro Y Moi, Disclosure. Inspiruję się także muzyką R&B głównie lat 90tych. Nie mogę też zapomnieć o producentach znanych głównie w środowisku soundclouda, to oni każdego dnia napędzają mnie do eksperymentowania z moją muzyką, są to między innymi Ta-ku, Kaytranada, Star Slinger, Evil Needle, Cashmere Cat i wielu innych.

Balliadera : Czego słuchasz na co dzień ?

Chloe Martini : Słucham bardzo różnorodnej muzyki, od funku,disco, rnb, soul po indie, uk garage i szerokopojętą elektronikę itp.

Balliadera : O czym marzy Chloe Martini?

Chloe Martini : Zabrzmi to banalnie, ale marzę by moja muzyka jednoczyła ludzi. Na świecie jest za dużo nienawiści, zazdrości, zawiści, a myślę, że muzyka ma właśnie taką moc jednoczenia ludzi.

Balliadera : Jakie są twoje najbliższe plany produkcyjne?

Chloe Martini : Przygotowuję materiał na swoją pierwszą solową EPkę, a potem zobaczymy .

One thought on “Chloe Martini – About Me

  1. Pingback: Chloe Martini – Reborn EP |

Leave a Reply

